hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > معاون رییس جمهور و‌ رییس سازمان برنامه و بودجه وارد گلستان‌ شد 

سفر رییس سازمان برنامه و بودجه با هدف افتتاح پروژه‌های مهمی نظیر فاز یک شبکه جمع‌آوری و تاسیسات فاضلاب شهر گنبدکاووس

معاون رییس جمهور و‌ رییس سازمان برنامه و بودجه وارد گلستان‌ شد 

دکتر منصور منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه لحظاتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان گلستان شد. 

دیدار با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، بازدید از پروژه در حال احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان و حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از برنامه‌های روز اول سفر معاون رییس جمهور به گلستان است. 

 حضور در بندرترکمن و بازدید از اسکله این شهر و جزیره آشوراده و ساحل خلیج گرگان، افتتاح پروژه نیروگاه ۱۶ مگاواتی بخش خصوصی در سیمین‌شهر، حضور در نماز جمعه گنبدکاووس، افتتاح فاز اول پروژه تاسیسات فاضلاب این شهر و بازدید از ساختمان سد نرماب و اجزای وابسته از برنامه‌های دومین و آخرین روز سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان است. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان ، علیرضا نورانی اظهار کرد: سفر رییس سازمان برنامه و بودجه با هدف افتتاح پروژه‌های مهمی نظیر فاز یک شبکه جمع‌آوری و تاسیسات فاضلاب شهر گنبدکاووس و بازدید از طرح‌های زیرساختی مهم در پیشرفت استان گلستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و بررسی موضوعات مهمی نظیر آب و راهکارهای رشد تولید با هدف آماده‌سازی گلستان در جهش اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان است.

نورانی گفت: مشی سازمان برنامه و بودجه کشور در دوره جدید مدیریتی و در آستانه‌ی برنامه هفتم کاهش فاصله بین نظام برنامه‌ریزی و در سطوح ملی و استانی است و سفر رییس سازمان با هدف دستیابی به راهکارهای عملیاتی در رفع موانع پیشروی پیشرفت کشور و استان‌ها صورت می‌پذیرد.



 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد